Na een aantal maanden van muziekmaken in de afzonderlijke groepen, sluiten we op 3 juli weer af met een eindpresentatie. Alle leerlingen van het Kindcentrum Altweerterheide verzorgen een optreden.
De kinderen die al meespelen in een muziekgroep of orkest laten uiteraard ook van zich horen.
